Božićne ideje (ili kako napraviti ukrase s onime što već imaš)

                                                   

Nisam imala plan niti ideju za Božićne ukrase ili ukrašavanje. Ali htjela sam iskoristi ono što sve već imam u stanu, a prošlih godina nisam imala dovoljno vremena ili volje da sve stignem. Donosim vam tri ideje za božićne ukrase ili dekoracije koje nam već ukrašavaju stan, iako nismo još izvadili božićno drvce iz kutije. To nam je u planu ovaj vikend napraviti, taman za sv. Nikolu. 

Krenimo s prvom idejom, a to je adventski kalendar. Ovaj adventski kalendar namijenjen je ove godine isključivo za starijeg sina, jer mlađi je još premali. Za izradu kalendara iskoristile sam papirnate vrećice koje sam kupila još prošle godine u Tedi-u, naljepnice s brojevima koje dođu s pakiranjem, bijeli marker također kupljen u Tedi-u. Najprije sam ukrasila vrećice, vrlo jednostavno, samo uz pomoć bijelog markera, igrajući se i crtajući razne božićne motive i ukrase. Nakon toga slijedilo je punjenje vrećica. Iskoristila sam sve slatkiše koje sam pronašla u ormaru, a bilo ih je dosta. Zatim sam na komad papira napisala poruke i zadatke, njih dvanaestak i ubacila u kalendar. Neke od poruka bile su: Ti si šef na jedan dan! Odaberi svoju omiljenu društvenu igru! Prošetajmo do našeg omiljenog mjesta! Danas sadimo pšenicu! Ujedno sam i ubacila ostale sitnice koje sam već imala u stanu, koje sam kupila, a nisam ih još iskoristila, a to su: privjesak za ključeve, mini notes, čarape, olovke i sl. Nakon što sam napunila sve vrećice, jednostavno sam ih zavjesila na običan konop koji sam zavezala na drvenu vješalicu koju imam u sobi. Na ovaj način sam jednostavno dekorirala sobu i iskoristila ono što već imam.

                                                     






Druga ideja za božićnu dekoraciju je najjednostavnija i najjeftinija, jer vjerojatno sve već imate. Krenimo redom, ovdje sam iskoristila prazne okvire za fotografije koje sam imala, prazne papire (bilo koje boje), markeri ili flomaster, te časopis ili novine. Ideja mi je bila izraditi diy božićne postere za nula kuna. Uz malo dobe volje i inspiracije s interneta, odlučila sam nacrtati dva postera, jedan poster sam isprintala, a s četvrtim posterom sam se malo poigrala sa slovima iz časopisa. Za ovakve diy postere ne treba vam puno vremena, što nama mamama puno znači,  već samo malo dobre volje i truda.




Treća ideja za ukrašavanje došla je sasvim slučajno dok sam šetala i ubrala malo grančice bora, masline i ružmarina, i pronašla sam jednu malu granu. I to je bilo to! Odlučila sam dekorirati granu koja će mi biti kao ukras na našem zidu. Granu sam još ukrasila ukrasima koje sam već imala, i iskoristila sam svoje ukrase osušene naranče koje sam napravila prošlu godinu. Osim što ponovno nisam ništa potrošila, dobila sam jednu zanimljivu i efektnu dekoraciju koja je upotpunila cijeli zid na kojem visi. 

Nadam se da su vam se svidjele moje jednostavne ideje koje se nadam da ćete iskoristiti i prilagoditi na svoj način. Koristite #ovojebozic i označite vaše ukrase i dekoracije kako bi proširili kreativnost i ljubav svuda oko nas. Čitamo se i dalje! 






Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Otok sreće zvan Vrgada

Da je učitelj biti lako, bio bi to svatko!

Dobar početak godine?