Majčinstvo nije utrka


Iako majčinstvo nije utrka, zašto često imam osjećaj da sam zadnja na cilju? Zašto često imam osjećaj da nisam dovoljno dobra mama?

Možda je razlog tome što ne uspijem staviti sve kvačice s moje check-liste, ili zato što sam dopustila gledanje crtića na TV-u, ili zato što danas nisam bila dovoljno s djecom, ili zato što danas nije moj dan... Mogu tako nastaviti u nedogled. Puno je faktora koji utječu na mene kao mamu i na mene kao sve ostalo što moram biti a to je domaćica, učiteljica, spremačica itd. Jer biti mama nije samo jedna stvar, to je cijeli jedan veliki paket emocija, strahova, ljubavi, nade, strpljenja, poštivanja....

Biti mama je zaista privilegija i ne bih mijenjala ni za što. Ali i mame kat-tad trebaju svoj mom out. Trebaju vrijeme za resetiranje i vraćanje na mameče tvorničke postavke. I zašto kad sve to znam imam osjećaj da nisam dovoljno dobra mama? Zato što sam podigla glas, zašto što sam umjesto večere namazala Nutellu, zato što sam pobjegla u kupaonicu da imam pet minuta mira ili zašto što nemam sve na mjestu kao većina na društvenim mrežama? 

Majčinstvo ne smije biti utrka među mamama, majčinstvo treba biti poticaj i potpora. 

Majčinstvo ne smije biti nadmetanje s djetetovim uspjesima već poticaj i suradnja. 

Majčinstvo ne smije biti nadmetanje s bezbroj aktivnosti već poticaj za barem jednu aktivnost. 

U majčinstvu ne bi trebalo biti negativnih tuđih komentara ili ogovaranja, jer mame zaslužuju oslonac kad im je potrebno, zaslužuju čuti da je u redu imati loš dan, da je u redu puknut i da je u redu ne imati sve konce u rukama. Sve je to dio i čari majčinstva i u redu je reći da i mama treba odmor koliko god to se nekima činilo nemoguće. 

Zato ako nisi još uvijek, otiđi na tu solo kavu koju tako trebaš ili napravi nešto samo za sebe. 



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Otok sreće zvan Vrgada

Da je učitelj biti lako, bio bi to svatko!

Dobar početak godine?